Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ομάδα Πηνελόπη (Δημιουργίες Μαθητών)



Ομάδα Πηνελόπη
Θεανώ, Άννα, Ιορδάνης
Γιώργος Ι., Δημήτρης Ζ., Εμιλιάν, 
Τμήμα Γ2

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ


Ι. Μύθος "Άλκηστη & Άδμητος"
Για να δείτε την Προβολή Παρουσίασης πατήστε ΕΔΩ!

Για να δείτε τη σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας πατήστε ΕΔΩ!


ΙΙ. Απόσπασμα από το ποίημα 
Ριμάδα Κόρης και Νιου (15ος -16ος αι)
εμπλουτισμένα με εικόνες.
Για να δείτε την Προβολή Παρουσίασης πατήστε ΕΔΩ!


Για να δείτε τη σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας πατήστε ΕΔΩ!



ΙΙΙ. Δημιουργική Γραφή: 

(α) 
Δημιουργία Ποιημάτων από τους μαθητές για την Πηνελόπη
Για να δείτε το σχετικό αρχείο σε μορφή Word πατήστε ΕΔΩ!



“Το δώρο της Πηνελόπης”

Δεν ήταν λίγα τα χρόνια ήταν πολλά
που ύφαινα, για να κρατώ
μακριά μου τους μνηστήρες.
Κι όμως, εσύ κι η ακριβή σου η θωριά
ήταν που μου 'διναν δύναμη
να υφαίνω από τη μια,
κι απ' την άλλη, να χαλώ τη νύχτα
ό,τι με δόλο ύφαινα τη μέρα.

Δεν ήταν λίγα, χρόνια ήταν πολλά,
για μένα, που περίμενα να 'ρθεις
και δεν ερχόσουν.
Όμως, ήρθες να δώσεις τέλος στην πολύχρονη
προσμονή.
Κι ήρθες σαν δώρο της υπομονής
και της θυσίας.
[Ιορδάνης Η.]

----------------------------


"Πηνελόπη"

Πέρασαν χρόνια μα εγώ
ακόμα προσμένω
το φιλί σου και την επιστροφή σου
 Είμαι η Πηνελόπη
χωρίς το σύντροφό μου
και περπατάω μόνη μου
μες στο ανάκτορό μου.
Και τούτοι οι μνηστήρες
θέλουν να με κερδίσουν
  τη θέση σου να πάρουν
να σ' αντικαταστήσουν
Εγώ θα περιμένω μια ζωή
να έρθεις πάλι πίσω
κι όταν γυρίσεις μάτια μου
 θα σε γλυκοφιλήσω.
[Δημήτρης Ζ.]



(β) 
"Δημιουργούμε τη δική μας Ιστορία"
Δημιουργία Ιστορίας σε 4 Μέρη
μέσα στην τάξη από τους μαθητές όλων των Ομάδων
Για να δείτε την Ιστορία πατήστε ΕΔΩ!


ΙV. Πόστερ Ομάδας "Πηνελόπη"
σε έντυπη μορφή 




------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου