Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ομάδα Όνειρο (Δημιουργίες Μαθητών)



Ομάδα Όνειρο 
Αγάπη, Τζένη, Κώστας, Κ.
Κώστας Ν., Θανάσης, Ηρακλής 
Τμήμα Γ2

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ


Ι. Μύθος "Διδώ & Αινείας"
Για να δείτε την Προβολή Παρουσίασης πατήστε ΕΔΩ!

Για να δείτε τη σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας πατήστε ΕΔΩ και ΕΔΩ!


ΙΙ. Συγγραφέας
Για να δείτε πληροφορίες για τον William Shakespeare στη σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας πατήστε ΕΔΩ!


ΙΙΙ. Κείμενα
Αποσπάσματα από το Όνειρο Καλοκαιριάτικης νύχτας
εμπλουτισμένα με εικόνες.
Για να δείτε την Προβολή Παρουσίασης πατήστε ΕΔΩ!




ΙΙΙ. Δημιουργική Γραφή: 

(α) 
Ποιητικά Κείμενα Μαθητών

Για να δείτε το σχετικό αρχείο σε μορφή Word πατήστε ΕΔΩ!

Για να δείτε τη σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας πατήστε ΕΔΩ!


"Είσαι ότι..."
 Είσαι ό,τι έχω
Κι αν δε σ' έχω
δεν αντέχω

Είσαι ό,τι θέλω
Κι αν δε σ' έχω
υποφέρω

Είσαι η ζωή μου
Είσαι η πιο γλυκιά
στιγμή μου

Είσαι ό,τι κάνω
κι άμα φύγεις
θα πεθάνω!

Κώστας Ν.


"Χωρίς τίτλο"
Σε κοιτώ στα μάτια
και ελπίζω και εσύ το ίδιο να ευχηθείς
να κάνεις ότι ζητάω απ΄τη ζωή μου
μια γλυκιά πραγματικότητα.

Ηρακλής

(β) 
"Δημιουργούμε τη δική μας Ιστορία"
Δημιουργία Ιστορίας σε 4 Μέρη
μέσα στην τάξη από τους μαθητές όλων των Ομάδων
Για να δείτε την Ιστορία πατήστε ΕΔΩ!



ΙV. Πόστερ της Ομάδας Όνειρο 
σε έντυπη μορφή 



----------------------------------------------



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου